Reunió de la Xarxa Tècnica per a l’Ocupació Universitària (XTOU)

La UVic acull una reunió de la Xarxa Tècnica per a l’Ocupació Universitària (XTOU)

El dilluns passat, 15 d’abril, la UVic va acollir a Casa de Convalescència una reunió dels representants de les universitats catalanes de la Xarxa Tècnica per a l’Ocupació Universitària (XTOU).

La Xarxa Universitària per a l’Ocupació és una aliança del sistema universitari català per impulsar la incorporació al mercat de treball de les persones universitàries. Aquesta coordinació es materialitza a través dels serveis d’orientació i ocupació universitària, un espai d’orientació, suport i assessorament per impulsar la carrera professional dels joves universitaris. En aquestes reunions, que tenen lloc tres cops l’any, es tracten temes relacionats amb l’ocupabilitat dels estudiants o la nova seguretat social de les pràctiques.