Perols (Montpellier) Parc des expositions
Perols (Montpeller) Parc des Expositions

La UVic, al Saló de l’Ensenyament Superior de França

01.02.2024

La UVic va ser present, del 18 al 20 de gener, al Saló d’Ensenyament Superior de França, celebrat a Montpeller. Durant els tres dies que va durar el saló, a l’estand de la UVic es van atendre gairebé 300 persones, principalment de 2n de batxillerat.

Un equip format per integrants de l’Àrea de Màrqueting, un exalumne francès del grau en Fisioteràpia i Gemma Delgar, la responsable de Cooperació Francòfona de la Unitat de Programes Internacionals, es van traslladar fins a Montpeller per donar a conèixer l’oferta de graus de la Universitat, principalment de l’àmbit de la salut. L’alumnat francès es va interessar principalment pel grau en Fisioteràpia, però també hi va haver consultes d’altres graus, com ara Medicina i Odotonlogia.

La preocupació principal de l’alumnat francès va ser l'idioma, com és habitual, i també els tràmits que s’han de dur a terme per accedir al sistema universitari català, sempre mitjançant la validació del títol de la seva formació francesa per mitjà de la UNED.