Saló de l'Ensenyament

La UVic atén un 70 % més de persones al Saló de l’Ensenyament respecte a l’any passat

23.03.2023

De dimecres a diumenge passat, la UVic va ser present a la 32a edició del Saló de l’Ensenyament, la fira de referència dedicada a l’oferta formativa de Catalunya. En el transcurs d’aquests cinc dies, el nombre de persones ateses a l’estand de la Universitat va augmentar un 70 % respecte a l’edició de l’any passat, en què el volum d’atencions ja s'havia incrementat en un 18 %.

Aquestes xifres rècord d’atencions a futurs estudiants universitaris es produeixen en un context de creixement del mateix Saló, el públic del qual va augmentar un 17 %. Es deuen, també, segons explica la directora de Màrqueting de la UVic, Anna Fàbregas, “a la complicitat i a la col·laboració d’estudiants de grau i de cicle formatiu, així com del professorat i de totes les facultats”. En total, van ser més d’un centenar de persones (una cinquantena d’estudiants i una cinquantena de professors) els que van participar en el Saló atenent les peticions d’informació.

La valoració, un cop acabada la fira, “és molt positiva, ja que tota l’oferta va tenir molt bona acollida i també en van tenir els estudis que es presentaven com a novetat”, diu Fàbregas, en referència als graus en Odontologia i en Audiologia General i al cicle formatiu de grau superior en Documentació i Administració Sanitàries.

Una de les novetats d’aquest any va ser l’estand de nou disseny amb què va ser present la UVic, concebut per fer més propera i més còmoda l’atenció, i que va tenir molt bona rebuda. Es tractava d’un espai circular de 100 m2, amb forma de plaça, per poder tenir una major visibilitat, i amb dos nivells diferents d’atenció a les persones. Incloïa dues pantalles led de grans dimensions, on es difonien informacions diverses sobre la Universitat.

El Saló de l’Ensenyament és una fira anual on estudiants, famílies i professionals de l’educació poden conèixer les diferents opcions educatives disponibles i les últimes novetats del món de l’educació.