La UVic serà present a la 33a edició del Saló de l'Ensenyament

La UVic integra tota la informació de graus i cicles formatius en un sol estand al Saló de l’Ensenyament

07.03.2024

El pròxim dimecres 13 de març s’inaugurarà la 33a edició del Saló de l’Ensenyament, que tindrà lloc fins al 17 de març al recinte Firal de Barcelona. La UVic integrarà tota la informació de graus i cicles formatius en un sol estand de grans dimensions, és a dir, que hi donarà informació dels estudis del Campus Vic i del Campus Professional, i també d'UMedicina.

L’estand ocuparà 100 m2 en un espai circular en forma de plaça, que inclourà dues pantalles led de grans dimensions. En un primer nivell d’atenció al públic, seran els estudiants de la UVic els que informaran els futurs alumnes, amb qui podran parlar i resoldre dubtes. En un segon nivell, ja a dins l’estand, serà el professorat de les facultats els que faran l’atenció personalitzada per aprofundir i respondre preguntes. En total està previst que 60 estudiants participin en aquesta edició del Saló i més de 90 membres del PDI, acompanyats pel personal de l’Àrea de Màrqueting.

10è aniversari del programa Preparats.cat

Per altra banda, el programa d’orientació acadèmica Preparats.cat també tindrà presència dins el recinte del Saló amb una carpa de 4 x 4 m situada a la plaça Univers. Aquest any, que el programa celebra el 10è aniversari, es faran microxerrades de cinc minuts dins el seu estand i s'oferirà una xerrada d’orientació de gran format a l’escenari de l’Espai d’Orientació del Saló de l’Ensenyament, el divendres 15 de març, a les 13.30 h.

El Saló també servirà per donar a conèixer la Jornada de Portes Obertes presencial de la UVic, que tindrà lloc el 23 de març, de 9 a 18 h, i que, com l’any passat, prendrà forma d’un festival d’arts, l’UVic Fest.