La UVic ja és a TikTok

07.10.2021

La UVic ha estrenat perfil a TikTok, un canal on es publicaran notícies, exemples de la vida universitària, sortejos, testimonis d'estudiants o avantatges i descomptes, entre d'altres continguts.

La universitat ja va obrir el perfil a TikTok durant el curs passat, però s'ha esperat a fer l'estrena oficial coincidint amb el retorn a la docència presencial i a l’inici del nou curs,  “per poder fer continguts més vius i on es veiessin els estudiants”, explica Carla Roca, de l’Àrea de Màrqueting.

TikTok és la xarxa social que més ha crescut en l'últim any pel que fa a nous usuaris. Per això, des de la UVic es va considerar imprescindible ser-hi presents. L'edat mitjana dels usuaris de TikTok és la que tenen els futurs estudiants de la Universitat i l'alumnat actual, entre 16 i 24 anys, “un públic jove que segueix tendències”, conclou Roca.