Docència

Foto hidrogen
Foto: Rafael Chassen

La UVic obté un finançament Erasmus per al curs ‘Hydrogen in Automotive’ de la FCTE

21.12.2023

El curs Hydrogen in Automotive, organitzat conjuntament per la UVic-UCC, a través de la FCTE; la Karel de Grote Hogeschool, de Bèlgica, i la Wildau Technical University of Applied Sciences, d’Alemanya, ha obtingut un finançament Erasmus de 8.000 euros. Aquest import està destinat a l’organització del curs, que anirà a càrrec de la UVic-UCC.

Considerat un Blended Intensive Programme, tindrà un component virtual i un de presencial a la UVic, als espais de Vic i de Granollers, durant el mes de març. Hi participaran, com a docents, dues professores de la UVic, un de la universitat belga i una de la universitat alemanya i, com a estudiants, 20 alumnes del grau d’Enginyeria de l’Automoció de la UVic-UCC, 15 de la universitat belga i 5 de l’Alemanya. Els estudiants que vindran a la UVic-UCC es beneficiaran, a més, de beques Erasmus de mobilitat de curta durada.

També en el marc d’aquesta formació, al febrer, els estudiants del grau en Enginyeria de l’Automoció de la UVic-UCC visitaran la Karel de Grote Bèlgica, on assistiran a classe i coneixeran empreses belgues del sector de l’hidrogen en l’automoció.

Aquesta activitat formativa, que enguany arriba a la 2a edició, a banda d’oferir coneixements sobre l’aplicació de l’hidrogen a l’automoció, permetrà als estudiants de la UVic-UCC i de les altres universitats col·laboradores viure una experiència internacional.