Docència

La UVic orienta a més de 6.300 estudiants en instituts de Catalunya i Balears

La UVic orienta més de 6.300 estudiants en instituts de Catalunya i Balears

18.05.2023

Com cada curs, aquest 2022-2023, els instituts de Catalunya i de les Illes Balears han confiat en la UVic per orientar als alumnes de secundària. Enguany, la UVic ha realitzat més de 200 xerrades d’orientació en 129 instituts diferents, atenent més de 6.300 estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior (CFGS).

Aquesta és una acció liderada pel Programa Secundària, de l’Àrea de Màrqueting de la UVic, que es pot desenvolupar gràcies a la tasca de professorat i estudiants de la UVic, que són les persones que fan les xerrades als instituts. En aquestes sessions, s’explica com funciona el sistema universitari i l’accés a la UVic, quins estudis ofereix la Universitat, així com aspectes relacionats amb les beques, les pràctiques, la vida a Vic o la vida universitària. L’estudiant de la UVic que hi assisteix sempre explica la seva experiència personal, que interessa molt els alumnes de secundària.