Estand de la UVic a Montpellier

La UVic participa en espais d’orientació per a l’estudiantat de França

La UVic va ser present, del 13 al 15 de gener, al Saló d’Ensenyament Superior de Montpellier. Un equip format per integrants de l’Àrea de Màrqueting, de la Facultat de Ciències de la Salut i del Benestar i de la Unitat de Programes Internacionals s’hi va traslladar per donar a conèixer l’oferta de graus de la Universitat, principalment de l’àmbit de la salut.

Durant els tres dies que va durar el saló, a l’estand de la UVic s’hi van atendre més de 200 persones. L’estudiantat francès està interessat, principalment, en el grau en Fisioteràpia, però també va demanar informació d’altres graus, com ara Medicina, Psicologia, Infermeria, Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport, Teràpia Ocupacional, i Nutrició Humana i Dietètica.

La preocupació principal de l’alumnat francès va ser, com de costum, l’idioma, així com els tràmits que s’han de dur a terme per accedir al sistema universitari català, sempre mitjançant la validació del títol de la seva formació francesa a través de la UNED

Aquest dijous, la UVic també participa en la Fira d’Orientació de Perpinyà. Durant aquests mesos de gener i febrer, també s’oferiran xerrades d’orientació universitària online per donar a conèixer la UVic en instituts francesos.