Montse Currius i els representants del programa "Study Abroad"
Inauguració de la APAIE (Asia-Pacific Association for International Education)

La UVic, present a l'APAIE, una fira i congrés sobre educació internacional, a Austràlia

Un any més la UVic ha participat al congrés i fira internacional que organitza APAIE (Asia-Pacific Association for International Education) que es celebra anualment en un país asiàtic o del pacífic diferent. L’APAIE 2024 Conference and Exhibition s’ha celebrat aquest mes de març a Perth (Austràlia). Montse Corrius, directora de programes internacionals, hi ha participat en representació de la UVic i sota el paraigües de “Study in Catalonia”, marca del sistema universitari català que té com a objectiu promoure les universitats catalanes.

En aquesta trobada hi ha participat més de 2000 delegats de diferents països d’arreu del món. Aquest congrés és el més important per a construir aliances amb universitats asiàtiques i atraure estudiants d’aquesta regió del món.

La Unitat de Programes Internacionals ofereix diversos programes en què participen estudiants asiàtics. Aquest 2024-25 s’està impartint la segona edició d’un Master in Business Administration (MBA), en format presencial, i el proper mes de maig s’iniciarà un Executive Master in Business Administration: Digital Economy and Management (EMBA: DEM) en format online per a estudiants xinesos. També, des de l’any 2016, alumnes de diversos països d’Àsia participen en cursos d’estiu internacionals que ofereix la UVic així com en el programa Study Abroad Business, Design and Innovation.

Des de la Unitat de Programes Internacionals es valora molt positivament la participació a APAIE ja que permet estrènyer llaços amb institucions asiàtiques i fomentar la participació d’estudiants d’aquesta regió del món als programes de la UVic.