Imatge estand UVic
Catàleg UVIc
Punts d'atenció personalitzada

La UVic serà present al Saló amb quatre espais

Després de dos anys d’haver-se hagut de reinventar en format virtual a causa de la pandèmia, del 16 al 20 de març torna el Saló de l’Ensenyament presencial al recinte de Montjuïc. La UVic hi serà present amb quatre espais, per tal de donar a conèixer l’oferta formativa del curs vinent.

Un primer estand central aglutinarà l’oferta de graus. Aquest espai expositiu està pensat per poder donar informació personalitzada a totes les persones que mostrin interès per algun dels graus de la UVic. Com cada any, la tasca informativa la portaran a terme el professorat de cada àmbit i els estudiants mateixos, juntament amb els professionals de l’Àrea de Màrqueting. En total s’han mobilitzat més 150 persones que seran al Saló cada dia.

Gràcies a un estilisme renovat, l’estand posarà èmfasi en la nova oferta, com el grau de Biomedicina i també en els resultats del rànquing THE World University Ranking. A més, tindrà elements gràfics representatius dels diferents àmbits acadèmics de la UVic. Totes les persones que demanin informació personalitzada rebran una cantimplora amb el logo de la UVic com a record.

L’oferta dels cicles formatius de grau superior es concentrarà en un altre estand, sota el paraigua del Campus Professional de la UVic-UCC, on compartiran espai Teknós, UManresa i Kreas. En aquesta ocasió, les persones que demanin informació podran participar en un sorteig de cinc projectors.

El tercer espai en què la UVic tindrà presència serà en el marc del Saló Futura, previst per als dies 18 i 19 de març, on es donarà informació sobre màsters, postgraus i doctorats.

Finalment, el programa d’assessorament general universitari “Preparats, llestos, ... universitat!” serà present a l’espai d'Adolescents.cat, el portal més visitat entre els usuaris joves, a través d’un petit estand i tenint presència a l’escenari que tindran muntat. En aquest escenari, de dimecres a divendres hi haurà un joc participatiu, tipus Trivial, anomenat Unipong, amb premis per als millors equips de cada dia. El dissabte, Carla Roca oferirà la xerrada “Com triar què estudiar, i encertar-la”.

El Saló de l’Ensenyament és l’esdeveniment firal de referència a Catalunya sobre formació. Enguany arriba a la 31a edició i compta amb la participació dels principals centres educatius del país, que presenten les novetats per al curs vinent.