Ofrena floral- Diada 11 de Setembre
Ofrena floral- Diada 11 de setembre
Comitiva per a l'Ofrena Floral

La UVic-UCC, als actes de la Diada de l’Onze de setembre a Vic

Un any més la UVic-UCC va participar en l’ofrena floral a Bac de Roda que, en motiu de la Diada Nacional de Catalunya, va tenir lloc el passat 10 de setembre a Vic. El rector, Josep Eladi Baños; el director general de la Fundació Universitària Balmes, Jordi Baiget, i el coordinador de Polítiques Institucionals i director de l’Escola de Postgrau, Eduard Prats, van dur a terme la representació institucional de la UVic-UCC en aquest acte, en el qual van participar la majoria de les entitats socials, culturals i polítiques de la ciutat.

L’acte va començar a les 19.15 h amb una comitiva encapçalada pel Consistori de Vic, que es va desplaçar des de l’Ajuntament fins a la rambla de les Davallades, on hi ha instal·lada la placa en homenatge a Bac de Roda. Enguany, hi va haver un record especial per a les víctimes de la guerra d’Ucraïna. Feta l’ofrena floral, va tenir lloc el Ball de l’Àliga, un pilar d’honor dels Sagals d’Osona i el cant Els Segadors.

Posteriorment, la consellera d’Acció Exterior i Govern Obert, Victòria Alsina, va pronunciar la conferència “La vocació internacional de Catalunya” a la Sala de la Columna de l’Ajuntament de Vic.