Institucional

La UVic-UCC ja disposa d’una normativa d’ús d’eines i formats digitals per a la docència i l’avaluació

06.05.2021

El Consell de Govern de la UVic-UCC va donar llum verda, aquest dimecres, a la nova normativa d’ús d’eines i formats digitals en el desenvolupament de la docència i de l’avaluació de la Universitat. Es tracta d’un document que recull totes aquelles qüestions a tenir en compte en la utilització de tota mena de recursos digitals a les aules, tant pel que fa a materials docents com pel que fa a eines tècniques.

Per una banda s’hi recullen instruccions sobre els drets d’autoria, drets d’explotació, llicències i proteccions dels materials que en condicionen l’ús que se’n pugui fer amb finalitats de docència o d’avaluació, i per una altra s’hi detallen pautes, obligacions i consells en l’ús de Moodle i del campus virtual, o de càmeres i micròfons en la docència i l’avaluació, i indicacions sobre seguretat, preservació de la intimitat o ús posterior de les gravacions i documents tant per part de l’alumnat com del professorat. També s’hi detallen orientacions i recordatoris que els i les docents han de traslladar a l’estudiantat i sobre com procedir en cas de detectar problemes o irregularitats.