Foto de presentació de la websèrie LISA

La websèrie 'LISA', finalista al Festival de Cine Inclusiu de Vigo

13.10.2022

La webèrie LISA de la UVic ha estat seleccionada com a finalista al Festival de Cine Inclusiu de Vigo, que té per objectiu donar a conèixer, donar suport i valorar projectes cinematogràfics realitzats per a la inclusió, la igualtat i la difusió universal del setè art. Lisa competeix en la categoria de "Websèries", on hi haurà tres produccions més. El projecte guanyador es decideix a partir dels vots del públic i qualsevol persona pot votar mitjançant aquest enllaç. Els guanyadors se sabran el dissabte 22 d’octubre.

Aquest és el segon festival que inclou LISA en una de les seves categories de premis, ja que també és finalista del Showcase de Pilots del Festival Internacional de Series Serializados 2022, que tindrà lloc del 18 al 22 d’octubre a Barcelona, i del 25 al 29 d’octubre a Madrid.

LISA consta de quatre capítols de cinc minuts cadascun que narren la història de Lisa, la protagonista de la sèrie, una noia dins l’espectre autista que arriba a la UVic per estudiar-hi el grau en Enginyeria Mecatrònica, que habitualment té poca presència femenina entre l’estudiantat. La websèrie està protagonitzada per l’actriu i tiktoker Emma Cunill en el paper de Lisa, que també és una persona dins l’espectre autista.