Acapte de sang de la UVic

L’acapte de sang de la UVic rep 46 nous donants i supera les 100 donacions

27.04.2023

Un total de 109 persones van participar en el darrer acapte de sang de la UVic, que va tenir lloc el 25 d’abril. Aquesta xifra de donants, d’entre els quals hi havia 46 que ho feien per primera vegada, permetrà que 327 pacients es puguin beneficiar d’aquesta sang. L’activitat es va dur a terme a l’edifici Miramarges, de 10 a 20 h, i a l’edifici Torre dels Frares, de 10 a 14 h.

Un dels principals objectius d’aquesta activitat és incrementar la conscienciació del col·lectiu universitari sobre el benefici social de les donacions de sang, a banda d’aprofundir en la relació amb el Banc de Sang i Teixits de la Catalunya Central. Aquest és un exemple més de la voluntat d’implicació de la UVic-UCC en accions que beneficien el conjunt de la societat.

Es pot consultar el cartell amb el recompte final aquí.