Visita i reunió de treball de l'alcaldessa de Granollers

L’alcaldessa de Granollers visita la UVic-UCC

01.02.2024

L’alcaldessa de Granollers, Alba Barnusell, va visitar divendres passat la UVic-UCC, acompanyada de la regidora d’Educació i Cohesió, Isabel Llorente.

Convidada pel rector i el director general quan va tenir lloc la inauguració dels nous laboratoris del grau en Enginyeria de l’Automoció la tardor passada a Can Muntanyola de Granollers, l’objectiu de la visita tenia una doble finalitat. D’una banda, que l’alcaldessa i la regidora coneguessin de primera mà les instal·lacions de la UVic-UCC en la seva primera visita a la Universitat i, de l’altra, fer una reunió de treball per parlar de diversos temes de futur d’interès per a ambdues parts.

L’alcaldessa i la regidora van ser rebudes pel president de la FUBalmes i alcalde de Vic, Albert Castells; el rector de la Universitat, Josep Eladi Baños, i el director general de la Fundació, Jordi Baiget. Després de conèixer el Paranimf, la Sala Gòtica i altres dependències de Casa de Convalescència, va tenir lloc una reunió a la qual es van afegir la vicerectora d’Ordenació Acadèmica, M. Àngels Pinyana; la secretària general, Anna Sabata; el gerent, Marc Mussons,  i el director de l’Àrea d’Infraestructures i Serveis generals, Arnau Bardolet.