CT BETA
Laboratori CT BETA
Vista del CT BETA
CT BETA entrada

Les noves instal·lacions del Centre Tecnològic BETA i la seu Vic Sud s'inauguren demà amb la presència de la consellera Gemma Geis

08.07.2021

La consellera de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, Gemma Geis, visitarà UVic-UCC aquest divendres per conèixer de primera mà la institució i inaugurar (12.20h) les noves instal·lacions del CT BETA, ubicades a l’edifici de Can Baumann. El mateix dia (17.00h) la consellera també inaugurarà la nova seu Vic Sud de la Universitat, al passeig de la Generalitat.

La visita al CT BETA començarà amb un recorregut per les noves instal·lacions, que la consellera farà acompanyada pel rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños; la presidenta de la Fundació Universitària Balmes (FUB) i alcaldessa de Vic, Anna Erra; i el director del centre tecnològic, Sergio Ponsá, entre altres autoritats. Tot seguit tindrà lloc l’acte oficial d’inauguració.

El nou emplaçament del CT BETA a Can Baumann és l'embrió del projecte Futurlab, el parc tecnològic de la UVic-UCC, i significa un pas més en la consolidació del projecte de Campus Ciutat de Vic. Un projecte en el qual també juga un paper clau la seu Vic Sud de la UVic, un espai ara per ara provisional, a l'espera de disposar de les instal·lacions definitives. El centre, que la consellera inaugurarà també de la mà del rector i l'alcaldessa, acollirà la coseu del Centre d’Estudis en Educació de la UVic-UCC i la coseu de la Càtedra de Serveis Socials UVic-UCC i del Departament de Drets Socials. També acollirà el Laboratori d’Innovació Social i Digital (projecte en el marc del PECT d’Osona) i les oficines de la Coordinadora de Voluntariat d’Osona.