Marc Mussons, Jordi Baiget, Antoni Noguera, Josep Eladi Baños i Marina Geli

L'Obra Social 'la Caixa' contribueix, un any més, al Fons Social de la UVic i, per primer cop, preveu ajuts per a allotjament a la FESS

30.11.2023

L'Obra Social 'la Caixa' ha renovat un any més la confiança amb la UVic-UCC aportant 20.000 euros al Fons Social. La Fundació Universitària Balmes col·labora amb aquest fons amb la mateixa quantitat, amb l’objectiu d’ajudar econòmicament els estudiants que tinguin una situació personal i familiar desafavorida. D’aquest fons, enguany se’n podran beneficiar un total de 32 estudiants.

Fa set cursos l'Obra Social 'la Caixa' i Fundació Universitària Balmes van acordar encetar una línia d’ajuts per als estudiants de la UVic. Des de llavors el fons ha donat 355.000 € en beques, que han ajudat un total de 492 persones.

Enguany l'Obra Social 'la Caixa'i la FESS també han arribat a un acord per contribuir a les despeses d’allotjament dels estudiants dels graus de la Facultat de Medicina. Es tracta de 20.000 euros per a estudiants que són de fora, però que viuen a Vic durant el curs.

Avui ha tingut lloc a la seu del Patronat de la FUBalmes una reunió per acabar de tancar els serrells d’aquests ajuts. Hi ha participat el rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños; el director general de la FUB, Jordi Baiget; la directora general de la FESS, Marina Geli; el gerent de la UVic, Marc Mussons i el director d’Institucions de CaixaBank a la Catalunya Central, Antoni Noguera.