Trobada de les OTRI a Brussel.les
L'OTRI de la UVic-UCC a la trobada institucional de Brussel·les

L’Oficina de Projectes de l’OTRI, present a la visita institucional a Brussel·les de la RedOE

02.11.2023

Lídia Munmany, responsable de l’Oficina de Projectes de l’OTRI, va participar en la visita institucional que va tenir lloc a Brussel·les la setmana passada, organitzada per la RedOE, la xarxa d’oficines de gestió de projectes europeus en l'àmbit espanyol.

La visita va reunir representants de vint universitats de l'Estat espanyol amb l’objectiu d’apropar les institucions europees a aquestes universitats. A la trobada es van tractar temes de gran interès, com ara la importància de conèixer el context de la política científica o com afrontar la preparació de propostes, i es va copsar de primera mà la tasca de les institucions espanyoles amb seu a Brussel·les.

La participació en xarxes de treball és un dels objectius del projecte U-Europe, d’impuls a la internacionalització de la recerca que lidera l’Oficina de Projectes de l’OTRI, que ha estat finançat per la convocatòria GPE de l’Agencia Estatal de Investigación.