Imatge de Meritxell Borràs

Meritxell Borràs dirigirà l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades

Meritxell Borràs deixarà la UVic-UCC i el càrrec de coordinadora de Polítiques Corporatives que hi ocupa la setmana que ve, per assumir la direcció de l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT). Borràs, que es va incorporar a la Universitat l’octubre del 2018, va ser nomenada per al nou càrrec dijous de la setmana passada pel Ple del Parlament de Catalunya.

Borràs afirma que “la desvinculació de la Universitat només serà laboral, ja que em sento molt vinculada a aquest projecte tan engrescador que és la UVic-UCC”, que defineix com “un projecte consolidat i amb voluntat de créixer, en el qual he intentat aportar les meves capacitats”.

A la UVic-UCC, Borràs s’ha encarregat de coordinar polítiques de personal, institucionals i de comunicació, i ha impulsat estratègies i polítiques corporatives transversals en el conjunt de les institucions de la federació. Entre d’altres, ha participat activament en el procés federatiu amb Elisava i en les negociacions per al futur conveni programa, i ha assumit la direcció del programa Fem UVic-UCC Territori.