Docència

Més de 150 futurs estudiants i famílies s’informen en xerrades online UVic

Més de 150 futurs estudiants i les seves famílies s’informen en xerrades 'online' de la UVic

01.06.2023

El dijous 25 de maig, la UVic va oferir quatre xerrades informatives online per a futurs estudiants de la UVic i les seves famílies, amb més de 150 assistents.

Els futurs estudiants, interessats en formacions presencials de graus i cicles formatius de grau superior, i les seves famílies es van connectar a una d’aquestes xerrades. En aquestes sessions van poder conèixer millor la UVic, com també els estudis que ofereix, l’accés a la universitat, les beques o l’allotjament, entre altres qüestions.

Dues xerrades més van ser per informar sobre els graus en Nutrició Humana i Dietètica i Teràpia Ocupacional en format semipresencial. En aquestes dues sessions, es va explicar què significa estudiar en modalitat semipresencial. Es va informar que es tracta d’estudiar pràcticament en línia, però amb diferents sessions presencials a la UVic molt comprimides, que permeten a l’estudiant adquirir la pràctica imprescindible que necessita. Generalment, aquest és el format que escullen estudiants que combinen estudis amb feina o família, per exemple.