Docència

Jornada Portes Obertes del grau en Enginyeria de l’Automoció

Més de 150 persones a la Jornada de Portes Obertes del grau en Enginyeria de l’Automoció

20.04.2023

El divendres 14 d’abril es va celebrar la Jornada de Portes Obertes del grau en Enginyeria de l’Automoció a UGranollers, a l’espai de Can Muntanyola. Hi van assistir gairebé 50 futurs estudiants interessats amb el grau que, acompanyats de les seves famílies i amics, van reunir més de 150 persones.

Els futurs estudiants van poder descobrir noves instal·lacions d’UGranollers que són específiques del grau en Enginyeria de l’Automoció i que s’estrenaran amb vista al curs 2023-2024. Els nous espais inclouen una pista de karts de 6 metres per fer-hi pràctiques, i un laboratori de projectes elèctrics i electrònics, un de projectes electrònics i industrials, un de projectes mecànics i, finalment, un de vehicles equipat amb maquetes didàctiques i elevadors, entre altres materials.

L’alumnat que forma l’equip UTRON Racing, el grup de competició d’automoció de la UVic, va ser l’encarregat de fer les visites guiades per les instal·lacions de Can Muntanyola, alhora que va mostrar el vehicle que està construint per competir a la pròxima Formula Student.

Els futurs i futures estudiants que van participar en jornada van poder parlar amb la coordinació i professorat del grau sobre l’accés als estudis, les assignatures o la nota de tall, així com demanar assessorament sobre l’allotjament o les opcions de mobilitat internacional, entre altres qüestions.