Docència

Més de 200 participants en el Virtual Open Day de màsters i postgraus

25.05.2023

Els dies 16, 17 i 18 de maig va tenir lloc el Virtual Open Day de la UVic, al qual es van connectar més de 200 persones interessades en màsters i postgraus de la UVic en un total de 25 sessions informatives online.

En aquestes sessions informatives, els assistents es van informar sobre els màsters universitaris, els màsters propis i els postgraus que ofereix la UVic i també alguns de l’àmbit de l’empresa d’UManresa. Aquestes sessions van incloure una reflexió inicial a càrrec del coordinador de cada estudi, seguida d’una explicació del programa i d'informació pràctica necessària per accedir al curs, i van finalitzar amb un torn de preguntes per poder resoldre qualsevol dubte o qüestió.

A més, durant les sessions, també hi participa un estudiant actual o exestudiant de la formació, una intervenció que sempre interessa molt als assistents del Virtual Open Day per poder-li fer preguntes.