El butlletí quinzenal de la FEC veu la llum

Neix el butlletí de la FEC, de periodicitat quinzenal

24.02.2021

La Facultat d’Empresa i Comunicació va llançar el divendres 19 de febrer la primera edició del Butlletí de la FEC, una iniciativa que pretén fer una difusió quinzenal de l’activitat universitària de la Facultat a tota la comunitat. El dels elements centrals del butlletí és l'apartat de notícies destacades de la Facultat, que es poden llegir senceres al blog de la FEC. L'altre és l'agenda d'activitats, un recull dels actes més destacats que organitza, acull o celebra la FEC. La part inferior del butlletí engloba una sèrie de recomanacions culturals, seguides d’altres tipus d'informacions, com ara publicacions acadèmiques, congressos i articles d’actualitat escrits per docents de la Universitat.

El primer número comptava amb un article del degà, Josep Burgaya, que presenta el butlletí destacant-ne el seu objectiu: “ens ha de tenir al dia de tot allò que passa al nostre entorn i ha de donar a conèixer tot allò que fem”.