Visita del persona del Consorci Hospitalari de Vic al Paranimf

Personal del Consorci Hospitalari de Vic visita el Paranimf

26.01.2023

Uns vint-i-cinc treballadors i treballadores del Consorci Hospitalari de Vic van fer dilluns passat una visita guiada a les instal·lacions del nou Paranimf i la Sala Gòtica. Es tracta de la tercera visita guiada organitzada des del Rectorat de la UVic per a col·lectius, després que el desembre passat se’n fes una per a l’associació Vic Comerç i una altra per a les persones jubilades de la UVic.

La visita va constar de la benvinguda del rector, Josep Eladi Baños, que va explicar l’acord de cessió de l’església per part de la Fundació Hospital Universitari de la Santa Creu a la UVic-UCC i també va fer un repàs històric de la Universitat i de l’edifici.

Posteriorment, el director de l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals, Arnau Bardolet, va exposar com ha estat el procés de remodelació que ha sofert l’església fins a convertir-se en l’actual sala polivalent que és el Paranimf i quins han estat els esculls que ha comportat el fet d’intervenir en un edifici històric, considerat una joia del barroc català.

Finalment, es va fer una visita a la Sala Gòtica i a les estances adjacents al Paranimf.