Recerca

Programada una nova edició de les Càpsules de Recerca, amb temes com la revisió sistemàtica o bibliometria de supervivència

Programada una nova edició de les Càpsules de Recerca, amb temes com la revisió sistemàtica o la bibliometria de supervivència

12.11.2020

El 19 de gener començarà una nova edició de les Càpsules de Recerca de la Biblioteca de la UVic, orientades al PDI de tota la Universitat. Aquest any es proposen onze càpsules en format online, d'entre una hora i una hora i mitja de durada, que aborden temes com la revisió sistemàtica, les eines per estar al dia en la recerca, com triar les millors revistes on publicar, la bibliometria de supervivència, tot allò que cal saber abans de presentar la tesi, o Mendeley, entre altres.

Durant el curs passat ja es va fer un cicle d’aquestes càpsules, amb un total de 175 persones assistents, que es van impartir en modalitat presencial fins que la pandèmia per covid-19 va obligar a traslladar-les a la pantalla. Aquestes formacions es fan en col·laboració amb l'Escola de Doctorat i l'Oficina Tècnica de Recerca i Transferència del Coneixement (OTRI). Properament, el Centre d’Innovació i Formació en Educació (CIFE) en difondrà la inscripció. Tota la informació i programació es podrà trobar, en els propers dies, al web de cursos de la biblioteca.