Therese Jamaa, padrina de promoció
Jordi Baiget
Jordi de Planell i Antoni Reig
Estudiants de Màster
Estudiants de màster expliquen la seva experència
Recollida de diplomes
Assistents a la graduació des de la Sala Gòtica
Àngels Pinyana va cloure l'acte
El Quartet Mèlt va amenitzar la vetllada

Therese Jamaa: “Viviu la vida amb passió, sense deixar de ser vosaltres mateixos”

02.11.2023

El Paranimf de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) va acollir dijous passat la cerimònia de lliurament de diplomes als estudiants de màsters universitaris, màsters i postgraus propis, i doctorats del curs 2022-2023. El periodista i exestudiant de la UVic-UCC Jordi de Planell va ser l’encarregat de presentar un acte que va tenir com a padrina de promoció Therese Jamaa, amb una llarga trajectòria en el sector tecnològic i un exemple de lideratge femení i de lluita per al canvi social.

En la seva intervenció, Jamaa va esperonar els nous graduats a no renunciar mai a la pròpia singularitat i els va encoratjar a ser bons professionals, però també bones persones, “perquè teniu la responsabilitat de poder crear un món millor amb totes les eines que tingueu al vostre abast”. També va parlar de la importància de mantenir i eixamplar la xarxa personal  i “de viure la vida amb passió, sent vosaltres mateixos, amb les vostres emocions i els vostres sentiments”.

Moments abans, el director de la Fundació Universitària Balmes, Jordi Baiget, havia donat la benvinguda a l’acte, explicant l’aposta que fa la UVic-UCC per la formació continuada, la qual cosa es posa de manifest any rere any amb la demanda creixent d’aquests estudis, “que farà que el curs vinent sigueu més en aquesta sala”.

Al llarg de la cerimònia, es van alternar testimonis d’estudiants dels diferents programes, i també hi va haver la intervenció del membre de la Junta d’UAlumni Antoni Reig, que va explicar què és i què ofereix el col·lectiu que aplega els titulats i les titulades de la UVic-UCC.

La vicerectora d’Ordenació Acadèmica, Àngels Pinyana, va cloure l’acte posant en valor la formació continuada, que “cada cop és més una necessitat que no pas una opció, en tots els àmbits del coneixement, però sobretot en aquells que canvien de manera més ràpida i accelerada”. També va destacar que des de la UVic-UCC “treballem per oferir programes formatius de qualitat, adaptats als nous temps i posant sempre l’estudiant al centre del seu procés formatiu”.

L’acte va comptar amb la intervenció del grup musical Quartet Mèlt, que va posar punt final a la cerimònia entonant el Gaudeamus Igitur.

Més de 2.300 estudiants segon cicle a la UVic-UCC

Durant el curs 2022-2023 més de 8.500 estudiants han pres part en algun dels programes de formació contínua en tots els campus de la UVic-UCC, incloent-hi màsters, postgraus, cursos i jornades, programes internacionals i formacions d’idiomes. D’aquests, més de 2.300 han cursat un màster o postgrau, 828 dels quals ho han fet al Campus UVic. Pel que fa als estudis de doctorat, hi ha hagut un total de 349 persones matriculades i s’han llegit un total de 40 tesis.

Aquí podràs veure l'acte sencer.

Aquí trobaràs la galeria de fotografies.