Torna el concert d’estiu de la Coral de la UVic

Torna el Concert d’Estiu de la Coral de la UVic

01.06.2023

La Coral de la UVic oferirà el Concert d’Estiu el 7 de juny, a les 19.30 h. L’acte, que és gratuït i sense inscripció prèvia, es durà a terme al Paranimf de la UVic-UCC.

El grup de cant universitari és una formació musical que té per objectiu oferir a la comunitat la possibilitat de conèixer i gaudir de la música vocal en totes les seves manifestacions. El director n'és Miquel Rojo, músic, trompetista d’Oques Grasses, mestre de música a El Petit Miquel i professor de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia de la UVic.

La Coral està composta per uns quinze integrants, i en aquest concert tocaran temes més moderns, com ara peces de Coldplay, Gòspel, Oques Grasses o ABBA, entre altres. En total s’hi representaran unes vuit cançons, i tindrà una durada aproximada d'uns 40 minuts. Rojo defineix el Concert d’Estiu com “eclèctic, variat i entretingut” i, a més, afirma que s'hi farà partícip el públic, com ja es va fer durant el Concert de Nadal.