Xavier Palomar al Claustre
Dolors Rusiñol, al Claustre

Xavier Palomar i Dolors Rusiñol representaran el PDI als òrgans de govern

03.11.2022

Xavier Palomar Aumatell i Dolors Rusiñol Cirera han estat escollits representants del PDI al Patronat de la FUBalmes i al Consell de Govern de la Universitat, respectivament. Xavier Palomar va obtenir 167 vots a favor, 6 en contra i 26 en blanc, de manera que la seva proposta de designació es presentarà pròximament al Patronat, tenint en compte que Núria Simó finalitza en breu els dos mandats de quatre anys en aquest òrgan. D’altra banda, pel que fa a la representació del PDI al Consell de Govern de la UVic-UCC (CGU), Dolors Rusiñol va aconseguir 169 vots a favor, 6 en contra i 24 en blanc, de manera que substituirà Llorenç Comajoan al CGU, atès que Comajoan va demanar de ser rellevant en el càrrec, després de set any d’exercir-lo.

La votació per a l'elecció dels nous representants del PDI als òrgans de govern de la UVic-UCC es va mantenir oberta fins al divendres passat, 28 d'octubre, a les 10 del matí, després del Claustre ordinari que es va tenir lloc el dijous 27 d'octubre a l’Aula Magna i per streaming. Les votacions del Claustre es van dur a terme novament de manera telemàtica, un cop els candidats es van presentar en la sessió de la setmana passada.