Docència

Sessions PAP mestre UVic 2023

130 futurs universitaris participen en les sessions de preparació de la PAP de Mestres

16.03.2023

Els dies 3, 4, 10 i 11 de març van tenir lloc les sessions de preparació de la Prova d’Aptitud Personal (PAP) de Mestre de la UVic, que van reunir 130 futurs estudiants universitaris que tenen la intenció de presentar-se a les proves. Els estudiants, que es van dividir en grups de matí i tarda i en format presencial i online, van estar assessorats per professorat de la UVic.

L’objectiu d’aquestes sessions és preparar els futurs estudiants per a la PAP de Mestre, que és un requisit obligatori per accedir a la majoria d’estudis universitaris d’educació. La PAP consta de dos exàmens: Competència Comunicativa i Raonament Crític, i Competència Logicomatemàtica. D’aquestes dues, la prova de càlcul matemàtic és la que més dificultat presenta per als futurs universitaris, ja que alguns d’ells no fan actualment un batxillerat o un cicle formatiu en el qual es cursin matemàtiques.