Portes Obertes Francesos 1
Portes Obertes Francesos 2

400 persones visiten la UVic durant la Jornada de Portes Obertes per a públic francès

Tot i la previsió de pluja, 125 famílies (un total de 400 persones) van visitar la UVic dissabte passat, 19 de febrer, en el marc de la Jornada de Portes Obertes destinada al públic francès. L’Àrea de Màrqueting de la UVic va organitzar la jornada, en què també van participar estudiants, l’Àrea de Gestió Acadèmica, l’UHub i la Unitat de Programes Internacionals.

Durant la jornada, els i les futures estudiants i les seves famílies van poder visitar la universitat de la mà d’estudiants francesos actuals, que els van fer rutes guiades per les instal·lacions. A més, els visitants van poder assistir a una xerrada informativa sobre l’accés a la UVic, que en el cas dels estudiants francesos inclou un tràmit a través de la UNED per al reconeixement dels estudis a França.

Com de costum, l’alumnat està molt interessat en el grau en Fisioteràpia, que és de difícil accés a França, però també en altres estudis de l’àmbit de la salut, com Medicina, Infermeria o Teràpia Ocupacional.