Aula de la Facultat de Medicina amb estudiants de Selectivitat

737 alumnes de batxillerat s’examinen de les PAU

Des de dimarts i fins avui, 737 alumnes de batxillerat de la comarca d’Osona han passat per les aules de la UVic per examinar-se de les proves d’accés a la universitat. Dimarts hi va haver els exàmens Llengua Castellana i Literatura, Llengua Estrangera, Anàlisi Musical, Cultura Audiovisual, Electrotècnia, Física i Geografia. Dimecres va ser el torn de Llengua Catalana i Literatura, Ciències de la Terra i el Medi Ambient, Fonaments de les Arts, Grec, Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials, Disseny, Economia de l’Empresa, Literatura Catalana, Química i Tecnologia Industrial. I avui dijous ha sigut el torn de la Història, Dibuix Artístic, Llatí, Matemàtiques, Biologia, Dibuix Tècnic, Història de l’Art, Història de la Filosofia i Literatura Castellana.

Enguany els exàmens s’han repartit entre els edificis F, C i D de Miramarges i la Facultat de Medicina.