Imatge Estudiants

Més de 300 persones passaran pels tours presencials que ensenyen les instal·lacions de la UVic fins dimarts vinent

23.07.2020

Un cop superades les proves de Selectivitat i quan falten només dues setmanes perquè acabi el termini de la preinscripció universitària, el 29 de juliol, l’Àrea de Màrqueting ha organitzat una sèrie de tours presencials adreçats a futurs alumnes i a les seves famílies, per tal de mostrar-los les instal·lacions la UVic. La iniciativa pretén assessorar els futurs estudiants i dona resposta a les demandes de part dels estudiants de nou accés, que a diferència dels anys anteriors, no havien pogut visitar la Universitat a causa de la suspensió de la Jornada de Portes Obertes arran de la crisi sanitària de la Covid-19. Més de 130 famílies (que suposen més de 300 persones) passaran per alguna de les Facultats de la UVic des que dimarts van començar els tours per conèixer de primera mà la Universitat i per resoldre dubtes sobre temes com el procés de matrícula, les beques i ajuts, o els serveis que ofereix l’UHub en temes d’allotjament, transport, servei d’esports, entre d’altres.

Els tours abasten totes les àrees de coneixement de la UVic i els cicles formatius de grau superior del Campus Professional, i s’allargaran fins al proper dimarts, quan es clouran amb les visites a UGranollers corresponents al grau en Enginyeria de l’Automoció. Fins ara s’han dut a terme les visites dels àmbits d’Enginyeries, Biociències, Medicina, Esport, Psicologia, Educació i del Campus Professional, i queden pendents els tours de Salut, demà divendres de 9 a 14h, Empresa i Comunicació, dilluns també de 9 a 14h, a més del d’Automoció, el dimarts 21 de 10 a 14h. Per assistir a les visites presencials cal inscriure’s prèviament al següent enllaç web.

Assessorament sobre les beques per al futur estudiant

L’Àrea de Màrqueting també ha engegat una campanya d’assessorament i difusió de les beques a les quals tenen accés als estudiants que cursaran el primer curs de qualsevol grau a partir de l’octubre. La campanya “Que res no t’aturi” és una eina de suport i atenció personalitzada a l’entorn del sistema de beques, ajuts i premis, “que moltes vegades és desconegut i complex per a qui no el coneix”, explica Meri Estelrich, responsable de Màrqueting offline.

“Amb aquesta iniciativa pretenem informar l’estudiantat per tal que pugui optar al màxim de beques i ajuts, ja que la crisi sanitària actual ha debilitat l’economia familiar de moltes cases i que el preu pot ser determinant a l’hora d’escollir on estudiar”, afegeix Estelrich. Per tal d’accedir a aquest assessorament, s’ha d’omplir un formulari en el següent enllaç. En només dos dies, la campanya ja ha rebut més de seixanta peticions d’assessorament.