Docència

Foto dels estudiants de la primera promoció de Medicina de la UVic-UCC

Acte de graduació de la primera promoció d’estudiants de Medicina

01.06.2023

Un total de 47 estudiants de la primera promoció del grau en Medicina de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC es graduaran el pròxim dilluns 5 de juny, en un acte que tindrà lloc a L’Atlàntida de Vic, a les 18 h. Els estudiants que es graduaran en Medicina van iniciar el grau el curs 2017-2018 i van ser els primers a estrenar la Facultat de Medicina de la Universitat.

L’esdeveniment comptarà amb la presència, entre d'altres, de Marc Soler, director general de Professionals de la Salut de la Generalitat de Catalunya; Jaume Padrós, president del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona; Elvira Bisbe, vicepresidenta primera del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona; Anna Erra, alcaldessa de Vic; Josep Eladi Baños, rector de la UVic-UCC; Josep Arimany, president de la FESS, i els degans de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC, Ramon Pujol i Roberto Elosua.

L’acte de graduació constarà de diversos parlaments a càrrec de representants acadèmics i institucionals, dels padrins de la primera promoció (Joan Carles Trullàs i Jordi Aligué) i dels delegats de 6è (Aina Bosch, Maria Nadal, Pablo Cornago i Àlex Boada). El lliurament de diplomes als nous titulats anirà acompanyat de la projecció d’uns vídeos i d’actuacions musicals a càrrec de Magalí Sare i de les estudiants Claudia Minguell i Kenya Martín. L’esdeveniment estarà conduït per la periodista de TV3 Cristina Riba.