Docència

Les sessions de preparació de la PAP de Mestres

Al gener arrenquen a la UVic les sessions de preparació de la PAP de Mestres

22.12.2022

Un any més, la UVic ofereix unes sessions i cursos preparatoris de la prova d’aptitud personal (PAP) de Mestres, amb matrícula oberta per a tots els estudiants que necessitin preparar-se. La PAP per accedir als graus de Mestre ja té dates oficials: la prova ordinària es farà el 15 d’abril i l’extraordinària el 19 de juliol.

Les formacions per superar la PAP que ofereix la UVic es poden fer en diferents formats: un curs online de llarga durada, des del gener fins al març; unes sessions presencials, durant quatre dies del mes de març, i unes sessions online en format intensiu, durant quatre dies del mes de març.

Des de fa uns quants cursos, la PAP de Mestres és una prova obligatòria per a tots els estudiants que vulguin accedir als graus de Mestre: Mestre d’Educació Infantil, Mestre d’Educació Primària, Mestre d’Educació Infantil i Primària amb Menció en Llengua Anglesa i doble grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport i Mestre d’Educació Primària. La prova consta de dos exàmens, el de competència comunicativa i raonament crític, i el de competència logicomatemàtica.

De les més de 200 persones que van participar en les formacions del curs passat, un 93% va valorar que les sessions l’haurien ajudat a preparar-se per a la PAP.