Docència

Estudiants de Periodisme Polític amb el professor Joan Esculies (al centre)

Alumnat de Periodisme visita el Parlament de Catalunya

Els alumnes de l’assignatura de Periodisme Polític del grau en Periodisme de la UVic, acompanyats pel professor Joan Esculies, van fer una visita d'estudis al Parlament de Catalunya, el 21 de març passat. Els estudiants van tenir ocasió de conèixer les diferents estances de la institució, guiats per Josep Escudé, cap del Departament de Comunicació. El recorregut va incloure els espais de treball reservats als mitjans de comunicació que segueixen l’actualitat parlamentària, així com la sala de realització des d’on s’emeten els plens de la Cambra.

Durant la visita, la diputada Margalida Feliu va atendre els alumnes. La també alcaldessa de Viladrau els va explicar el dia a dia dels diputats i de les comissions parlamentàries.

D'altra banda, l’actualitat política del moment va permetre a l’alumnat visitant assistir a la Diputació Permanent, que assumeix les funcions del Ple en el moment en què es convoquen eleccions, com en la situació actual. En aquest context, els estudiants van poder seguir la compareixença de la consellera de Justícia, Gemma Ubasart en relació amb el conflicte obert amb els funcionaris de presons iniciat fa una setmana amb motiu de l’assassinat d’una cuinera de Mas d'Enric a mans d’un pres.