Anna Pérez-Quintana parla d’economia feminista al Congreso Innovatia 8.3

14.10.2020

La directora de la Unitat d’Igualtat de la UVic-UCC, Anna Pérez-Quintana, va participar dijous passat al Congreso Innovatia 8.3 que organitza virtualment el Instituto de la Mujer i la Universidade de Santiago de Compostela. La Xarxa Innovatia 8.3, de la qual la UVic-UCC forma part, promou l'emprenedoria femenina de base tecnològica a les universitats de l'Estat.

Anna Pérez-Quintana va participar a la taula rodona "Crisis Covid-19, la necesidad de una economia feminista. ODS y Economía Feminista" on va parlar de quin és l’abordatge que fa l’economia feminista a l’emprenedoria; quina era la situació prepandèmica pel que fa a l’emprenedoria de dones, i quines oportunitats s’obren amb la crisi de la covid-19 de cara a plantejar canvis socials impulsats per dones emprenedores que acostin a un canvi de paradigma econòmic.Va compartir taula amb la confundadora de Mujeres Tech, Cristina Aranda; la directora del Gender and ICT Research Group de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Milagros Sáinz, i la vicerectora d’Igualtat, Cultura i Serveis de la Universidade de Santiago de Compostela, Mar Lorenzo.