Estudiants de 'Study Abroad in Business, Design and Innovation'
Estudiants de 'Study Abroad in Engineering' a la FCTE
A la FEC, estudiants de 'Study Abroad Internacional Business and Marketing'

Arrenca una nova edició dels programes ‘Study Abroad’ UVic, amb més d’un centenar d’estudiants internacionals

28.09.2023

Aquest mes de setembre ha començat una nova edició dels programes Study Abroad de la UVic, amb un total de 126 estudiants provinents principalment dels Estats Units, França, Alemanya i Brasil.

Un any més, el programa Study Abroad in Business, Design and Innovation es porta a terme a les instal·lacions de BAU, Centre Universitari d’Arts i Disseny de Barcelona. La privilegiada localització de BAU al districte 22@, epicentre dels sectors del disseny, innovació i emprenedoria, ofereix als alumnes la possibilitat d’estar en contacte amb institucions de l’àmbit, fomentant així l’aprenentatge dels continguts exposats a l’aula i donant empenta als seus projectes personals.

Els espais de Vic acullen l’alumnat de Study Abroad in Engineering i el d'International Business and Marketing, de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries i la Facultat d’Empresa i Comunicació, respectivament. Els estudiants d’ambdós grups provenen de la institució Pôle Leonard de Vinci de París, amb qui la UVic té un acord de col·laboració i una relació consolidada.

Tots els programes Study Abroad que ofereix la UVic es caracteritzen per la seva formació pràctica, amb la realització de projectes reals, visites a empreses, institucions i centres tecnològics, així com amb la presència de professionals de reconegut prestigi a l’aula, que comparteixen els seus coneixements i les seves experiències amb els estudiants.

La UVic ofereix aquests programes en dos semestres (de setembre a desembre i de gener a juny), amb matrícules independents. En aquests moments s’està impartint la docència del primer semestre i s’ha obert la matrícula del segon semestre, que començarà just després de Reis.

A banda dels programes Study Abroad, la Unitat de Programes Internacionals organitza també cursos a mida per a universitats i institucions estrangeres, cursos internacionals d’estiu i cursos de postgrau adreçats al públic internacional.