Recerca

Audiència pública del procés d'acreditació

Audiència pública del procés d'acreditació del programa de doctorat en Cures Integrals i Serveis de Salut

20.10.2022

Un comitè d’avaluació extern constituït per l’Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) visitarà el pròxim 26 d’octubre l'Escola de Doctorat de la UVic-UCC per avaluar in situ el programa de doctorat en Cures Integrals i Serveis de Salut, amb tres objectius principals. Un d'ells és assegurar la qualitat del programa formatiu d'acord amb els nivells de qualificació establerts i els criteris de la normativa vigent. Un segon objectiu és garantir informació vàlida i fiable que ajudi en les decisions dels usuaris del sistema universitari. I, en tercer lloc, facilitar els processos interns de millora de la qualitat dels programes i els serveis desenvolupats per les universitats catalanes.

Entre les diverses audiències planificades se n’establirà una de pública a la qual poden assistir totes aquelles persones que estiguin interessades a expressar la seva opinió sobre el desenvolupament del programa de doctorat. L'audiència pública tindrà lloc el dia 26 d’octubre, de 12.30 h a 13.00 h, a la Sala Emili Teixidor (A101) de l’edifici A de Miramarges.