Mercè Generó

Avui s’inaugura la XXVIII edició de la Universitat d’Estiu

01.06.2023

Avui, a les 19.30 h, s’inaugura a la Sala de la Columna de l’Ajuntament de Vic la XXVIII edició de la Universitat d’Estiu, amb un homenatge a Mercè Generó, gerent d’Osonament, que vol posar en valor la seva trajectòria al capdavant d’aquesta institució que ha treballat per combatre l’estigma de les malalties mentals aplicant un model d’intervenció integrat.

L’encomi anirà a càrrec de la directora general de la Fundació en Estudis Superiors en Ciències de la Salut, Marina Geli, en un acte que serà presidit pel tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Vic, Josep Arimany, acompanyat del rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, i el tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Manresa, Josep Gili. El delegat del rector per a la Formació Contínua, Josep Ayats, farà la presentació d’aquesta nova edició, que aplegarà onze formacions curtes dirigides sobretot a professionals que vulguin adquirir o ampliar les seves experteses, i una quinzena d’activitats més lúdiques, sota el paraigua de la Plataforma Cultural.

Aquí es pot consultar tota l’activitat acadèmica de la Universitat d’Estiu, així com els actes de la Plataforma Cultural.