Moment de l'edició passada del Màster en Gestió i Màrqueting Esportiu

Barça Innovation Hub, nou soci d’innovació i emprenedoria del màster en Gestió i Màrqueting Esportiu de la UVic

14.09.2023

El màster en Gestió i Màrqueting Esportiu de la UVic-UCC inclourà un mòdul d’innovació i emprenedoria a la indústria de l’esport que serà desenvolupat íntegrament pel Barça Innovation Hub, el centre d’innovació i gestió del coneixement del FC Barcelona. El mòdul abordarà qüestions com els models d’innovació a la indústria de l’esport, la inversió en projectes esportius i les estratègies per a la diversificació de negoci al món de l’esport.

L’acord signat aquesta setmana entre la UVic i el Barça Innovation Hub té la finalitat de potenciar la recerca i la innovació a través de la participació en empreses emergents de l’àmbit de la salut, el benestar, l’esport, l’entreteniment, la sostenibilitat; i també a través de l’elaboració, disseny i comercialització de programes de formació, organització d’esdeveniments i congressos.

Experts en la gestió d’empreses i organitzacions de la indústria de l’esport

Aquest curs, el màster en Gestió i Màrqueting Esportiu de la UVic-UCC, que s’imparteix en el marc de la seva Escola de Postgrau, arribarà a la sisena edició. Es tracta d’un títol propi de 60 crèdits, que forma experts en la indústria de l’esport, més concretament en la gestió d’empreses i organitzacions esportives de diversos àmbits com els esdeveniments, les instal·lacions, el retail, el turisme o el fitness. La formació s’imparteix en format presencial els divendres a la tarda, juntament amb classes en format virtual, d’octubre a juny.

Amb un 87% d’inserció laboral, el màster dona resposta als grans reptes que planteja el creixement de la indústria de l’esport, tant a nivell estratègic com a nivell operatiu. A més del Barça Innovation Hub, el programa compta amb el suport de vint organitzacions del sector, entre les quals destaquen la Widener University de Philadelphia, 2Playbook, AFYDAD i Sintagmia.