Bernat de Pablo

Bernat de Pablo, protagonista de la nova UAlumni Stories

08.02.2024

Bernat de Pablo és doctor en Medicina i Ciències Biomèdiques (2022) per la UVic-UCC. Aquest mes de febrer és el protagonista d’una nova entrega de les UAlumni Stories. En el moment de l’entrevista, és coordinador mèdic de la Real Federación Española de Hockey Patines i professor de la Universitat Internacional de Catalunya.

A l'entrevista, Bernat de Pablo relata la seva trajectòria formativa i laboral, i explica els motius que el van portar a fer la tesi doctoral "Epidemiologia lesional en l'hoquei patins" a la UVic-UCC. "L'hoquei patins fins ara ha sigut un desert", assenyala De Pablo, que destaca la manca de recerca en aquest àmbit, comparat amb altres esports. En aquest context, subratlla que "si van apareixent aquests petits brots verds en la investigació sobre l'hoquei patins, serà un guany". De Pablo explica durant l’entrevista que l’hoquei patins és un esport eminentment osonenc i també afirma que "no hi ha hagut lloc millor per poder donar-li ressò a aquesta tesi, que a la UVic-UCC".

El projecte UAlumni Stories dona a conèixer les trajectòries vitals i professionals del col·lectiu UAlumni de membres que han destacat en el seu àmbit professional. En el decurs d’una entrevista, expliquen la seva trajectòria professional, els seus projectes i la seva tesi universitària.