Docència

Estudiants de la UVic

Bon Preu incorporarà estudiants de la UVic en el marc del programa BP Talent

14.03.2024

El pròxim dijous 21 de març, a les 13 h, la Sala Segimon Serrallonga (edifici Masia Torre dels Frares) acollirà la presentació del programa BP Talent 4.0., del Grup Bon Preu. Es tracta d’un programa dirigit a estudiants de 4t curs o acabats de titular de diferents universitats que ofereix un 1 any de formació transversal i retribuïda perquè un cop transcorregut aquest període puguin quedar-se a l'empresa liderant un equip, gestionant un compte de resultats o formant part d’un departament de Bon Preu, entre d'altres opcions.

A la UVic l’activitat s’adreça, concretament, a estudiants del grau en Administració i Direcció d’Empreses, el grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial, i el grau en Psicologia.

L’acte de presentació del programa inclourà una sessió inspiradora, que anirà a càrrec de Manel Prat, cap de Màrqueting i Comunicació de Bon Preu, que porta per títol "Màrqueting: art o ciència?". A continuació es presentarà el projecte BP Talent, que inclourà intervencions d’estudiants que han passat per l’experiència. Clourà l’acte un refrigeri per a les persones inscrites a l’acte.