Aparcament zona taronja de Miramarges
Parquímetres de la zona taronja de Miramarges

Canvis als parquímetres de Miramarges

06.07.2023

A partir de l'1 de juliol han entrat en funcionament els nous parquímetres municipals de Vic. Això suposa algun petit canvi a l’hora d’expedir els tiquets d’aparcament de la zona taronja de Miramarges. En termes generals, l’operativa per treure el tiquet continua sent la mateixa; és a dir, al parquímetre cal escollir l’opció ‘UVic’ i a continuació, com a novetat, s’ha d’indicar la matrícula del vehicle i fer el pagament amb la tarifa bonificada, la qual es manté en 1 euro per a 7 hores d’estacionament. Així doncs, la principal novetat és que a partir d'ara cada vegada que es vulgui estacionar caldrà introduir la matrícula del cotxe.

Per als membres de la comunitat universitària que durant el curs 2022-2023 han disposat de l’adhesiu identificador, el programari els reconeixerà com a membres UVic fins al 30 de setembre de 2023.

Canvis a partir del pròxim curs

El curs 2023-2024 no caldrà disposar de l’adhesiu identificador al vehicle. S’establirà un sistema de sol·licitud per poder estacionar a la zona taronja bonificada com fins ara mitjançant un formulari simple que s’haurà d’omplir. D’aquesta manera, no caldrà anar presencialment a l’UHub ni adquirir cap adhesiu. L’última setmana d’agost s’enviaran les instruccions perquè es pugui sol·licitar o renovar l’abonament durant tot el mes de setembre. La seva validesa serà fins al 30 de setembre de 2024.

Per a qualsevol consulta es pot contactar amb el servei UHub de la UVic.