Docència

Cinta Sadurni a la Jornada sobre el futur de la professió infermera

Cinta Sadurní participa en una jornada sobre el futur de la professió sanitària

29.06.2023

La professora del grau en Infermeria Cinta Sadurní va participar en la jornada sobre “La història com a eina per analitzar el present i construir el futur de la professió", organitzada per l'Associació Febe i la Universitat Rovira i Virgili, el 17 de juny passat. L'esdeveniment va reunir professionals del sector de la salut i va ser l'escenari per abordar temes rellevants per al futur de la professió.

Durant la jornada es van establir diversos acords amb l'objectiu de fomentar el desenvolupament de la professió infermera i potenciar l'humanisme en les ciències de la salut. Un dels acords clau va ser l'aprofundiment en la utilització de materials docents vinculats amb el tema de la jornada i proporcionar als estudiants i professionals els recursos actualitzats que permetin comprendre millor l'evolució de la professió i el seu impacte en el present.

A més, es va acordar redactar un document de suport a la potenciació de l'humanisme en les ciències de la salut. Aquest document tindrà com a finalitat principal destacar la importància de valors com la compassió, l'empatia i la relació de confiança amb el pacient en el camp de la salut. L'objectiu és promoure una atenció més humana i integral que posi l'èmfasi en el benestar global de les persones ateses.