Imatge d'una sessió al Cineclub

Comença el cicle de Cineclub Vic amb descomptes per a la comunitat universitària

El 19 de setembre la comunitat universitària torna a tenir una cita a l’Espai ETC amb el Cineclub Vic. Aquest nou cicle de cinema, que durarà fins al 30 de gener, oferirà una programació que combinarà novetats i clàssics del cinema, amb una mirada transversal pel que fa a nacionalitats i estils filmogràfics. La programació del cicle es pot consultar al web del Cineclub i la primera sessió serà Aftersun (Charlotte Wells, 2022).

Les entrades, que la comunitat universitària pot obtenir per 1 €, s’han d’adquirir al web de l’Espai ETC introduint el cupó “cineclubuvic” al final del procés de la compra de l’entrada. Un cop a les instal·lacions, caldrà identificar-se amb la Targeta Universitària Intel·ligent (TUI).