Foto escena exterior LISA
Foto escena exterior de 'LISA'
Foto Alumnes UVic a la sèrie LISA
Foto Websèrie LISA

Comença el rodatge de la segona temporada de la websèrie 'LISA' a la UVic

07.03.2024

Després d'estrenar-se la primera temporada, el maig del 2022, la UVic està preparant la segona temporada de la websèrie LISA, que es rodarà aquesta setmana, del 4 al 8 de març. El projecte s'estrenarà el mes de maig del 2024 i com en la primera temporada, aquesta també constarà de quatre capítols.

En aquesta temporada, la Lisa ja està cursant el tercer any del grau en Enginyeria Mecatrònica i coneix l'Àlex, un estudiant del doble grau de CAFE i mestre d'Educació Primària (amb menció en Educació Física), que mostra un interès sentimental per ella. La Lisa comença a explorar el món de les relacions, que per a ella encara és desconegut, adaptant-se a les noves sensacions i emocions que això li desperta. La segona temporada pretén ser un homenatge a l'autoacceptació, a la diversitat i a l'amor propi.

Amb la col·laboració de la comunitat universitària

L'actriu Emma Cunill repeteix com a protagonista, interpretant la Lisa, mentre que Pau Escobar assumeix el rol de coprotagonista com a Àlex. Escobar té experiència en diverses àrees, incloent-hi curtmetratges, llargmetratges, obres de teatre i programes de televisió, com Polònia. El director d'aquesta temporada és David Weil Sunyer, amb Abacus repetint com a productora de la websèrie. A més, diversos estudiants, professors i personal de la UVic formaran part de personatges secundaris o faran de figurants.

Els estudiants de Comunicació de la UVic participen en diverses tasques de la creació de LISA, incloent-hi rodatge, guió, producció, il·luminació, disseny gràfic i gestió de xarxes socials. Això és possible gràcies a un programa de mentoratge de la UVic que permet als estudiants involucrar-se en produccions audiovisuals com aquesta.

Aquesta temporada s'ha gravat en diferents localitzacions de la UVic, incloent-hi els campus de Miramarges, una aula de Mecatrònica, diverses instal·lacions de la zona esportiva UVic, el camp de rugbi, el plató de televisió i l'Aula d'Educació Visual i Plàstica, així com diversos bars de l'entorn de Miramarges.