Websèrie

Comença el videocàsting per participar en la websèrie que prepara la UVic

16.12.2021

La UVic prepara una websèrie sobre la Universitat que es rodarà i s’estrenarà el segon semestre d’aquest curs. Es tracta d’una sèrie curta, formada per diferents capítols, que es gravarà a les instal·lacions de la UVic i comptarà amb les interpretacions d’actors professionals i la figuració per part de l’estudiantat, professorat i personal d’administració i serveis. Aquesta setmana s’ha obert el període del videocàsting, en el qual pot participar qualsevol persona de la comunitat amb ganes d’aparèixer a la sèrie.

Per participar en el càsting, cal gravar un vídeo explicant qui ets, què t’agrada fer i per què voldries participar en la websèrie. Cal que estigui enregistrat en format horitzontal i que la persona que hi aparegui sigui a prop de la càmera. S’ha d’enviar a casting@som.cat abans del 30 de desembre.