Docència

Sessió d'inauguració del programa de postgrau en Transformació Digital de la UVic-UCC i EADA Business School

Comença la 2a edició del programa de postgrau en Transformació Digital de la UVic-UCC i EADA Business School

25.04.2024

Aquesta tarda ha començat la segona edició del postgrau en Transformació Digital que imparteixen la UVic-UCC i EADA Business School. Aquest programa del postgrau es proposa formar persones d’equips directius i responsables d’àrea de petites i mitjanes empreses de Catalunya perquè puguin adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per impulsar la transformació digital de la seva empresa. Aquest programa exemplifica l’interès que té la UVic-UCC per contribuir al creixement de les empreses del territori.

El postgrau consta de 150 hores lectives (una durada de 6-7 mesos). S’imparteix en format híbrid  —en línia (75 %) i presencial (25 %)— i en llengua catalana i castellana. En total es faran dues edicions del postgrau al Campus Vic i dues al Campus Manresa de la UVic-UCC.

Aquesta iniciativa es porta a terme gràcies al conveni de col·laboració que van signar la UVic-UCC i EADA Business School el 30 d’octubre passat i que reforça la voluntat de col·laboració entre les dues institucions. El programa és 100 % subvencionat per fons Next Generation EU.

En la presentació del programa hi ha participat el degà de la Facultat d'Empresa i Comunicació, Josep Burgaya, i  el director del programa  Generación Digital Pymes d’EADA, Joan Ligorio.