Vacuna contra la grip

Comença la campanya de vacunació de la grip

11.11.2021

Ja ha començat la campanya de vacunació contra la grip. Davant la situació pandèmica actual, els i les professionals sanitàries mantenen les recomanacions de vacunar-se contra la grip, ja que la forma de transmissió i símptomes d’aquesta malaltia són molt similars als de la covid-19.  Per això es recomana poder reduir la càrrega de grip en la població mitjançant la vacuna.

Ambdues malalties presenten quadres clínics molt semblants, comparteixen vies de transmissió i deriven en malalties respiratòries, tot i que presenten diferències en la freqüència d’aparició d’alguns símptomes, com el mal de coll, el mal de cap i dolor muscular, que són més freqüents en el cas de la grip. No obstant això, la grip té un percentatge inferior de persones que desenvolupen símptomes greus, a diferència de la covid-19 que presenta un risc  molt més elevat.

L’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals de la UVic impulsa un any més la campanya de vacunació de la grip. Totes les persones treballadores de la Universitat ja han rebut un correu electrònic en què s’ofereix la possibilitat  de rebre la vacuna. Només cal contestar el correu per confirmar la cita. La vacuna s’administrarà al consultori mèdic de la Universitat el dia i l’hora concertada.

Per més informació podeu contactar amb la Unitat de Benestar i Seguretat Laboral a través del correu electrònic prevencio@uvic.cat