Cartell Mesures Covid-19

Comença la fase de desacceleració de la covid-19

Amb l’entrada en vigor, el 20 d’abril passat, de la no obligatorietat de dur mascareta en els espais interiors, amb l’afegit que les dades d’afectació de la covid-19 són més favorables, a la UVic s’estan duent a terme diverses actuacions d’aquesta nova etapa: retirada dels esprais desinfectants de superfície i els rotllos de paper d’eixugamans, i retirada progressiva de senyalització referent a la prevenció de la malaltia (distància de seguretat, obligatorietat de dur la mascareta, etc.). Pròximament, es començaran a treure les mampares divisòries, tot i que per ara es mantindran aquelles en els punts d’atenció a l’usuari, com ara recepcions i taulells. Pel que fa als UCoworking, espai de treball compartit, recuperen el 100% de l’aforament (fins ara continuaven al 50%) i també s’eliminen les reserves prèvies per als UCoworking office.

No obstant això, es mantenen els dispensadors de gel hidroalcohòlic de mans, l’aplicatiu Gestió covid-19 del Campus Virtual, així com el formulari Comunicació d’un nou cas, per tal que aquelles persones de la comunitat universitària puguin informar en el cas que siguin positius de la malaltia per tal de fer-ne el seguiment oportú, si escau. Pel que fa a la formació sobre la covid-19 de la UVic-UCC, deixa de ser obligatòria, però continua estant disponible a l’Aula Ubiqua del Campus Virtual per a tot aquell personal que encara no l’hagi fet i vulgui obtenir el certificat de formació.

Auditoria de seguiment covid-19 amb molt bona nota

El 26 d’abril es va dur a terme l’auditoria de seguiment covid-19 per part de l’empresa externa TÜVRheinland, que certifica la UVic com a Universitat segura en covid-19. Destaquen com a punts forts el projecte de domotització de Can Baumann, el registre dels EPI a través de l’aplicatiu covid-19, la gran quantitat de dispensadors de gel hidroalcohòlic, la informació al web U360º Espais i Instal·lacions, el suport psicològic, el projecte de qualitat de l’aire i les campanyes de benestar emocional.